THE BIG NOWHERE

ένα σημειωματάριο

Monday, October 09, 2006

Goin' to the chapel and we're gonna get ma-a-arried.....

Στεκόταν μπροστά στη βιτρίνα του κοσμηματοπωλείου και κοιτούσε συλλογισμένη τα δαχτυλίδια. Σ' ένα μήνα παντρευόταν κι ακόμα δεν είχαν διαλέξει βέρα. Για την ακρίβεια εκείνη είχε διαλέξει, ο Λάκης όμως, ο μέλλων γαμπρός όλο προφασιζόταν οτι είχε του κόσμου τις δουλειές και δεν προλάβαινε να κοιτάξει. Στο τέλος για να την ξεφορτωθεί της είπε να του πάει μια φωτογραφία της βέρας που της άρεσε και θα βλέπανε. Σήκωσε το κινητό, εστίασε στο εν λόγω κόσμημα και το έβγαλε. Συνέχισε να κοιτά αφηρημένα τα υπόλοιπα για λίγο και μετά προχώρησε. Όποτε έβγαινε ήταν μόνη της. Ο Λάκης είχε μάλλον πολλές δουλειές και τα βράδια γυρνούσε πτώμα και βαριότανε να βγεί. Εκείνη πάλι δεν είχε καμμιά δουλειά . Ίσως γι' αυτό κι αποφάσισε να παντρευτεί. Στην αρχή όταν της το είπε, την έπιασε μια τρελή χαρά, επιτέλους θα σταματούσε να βαριέται. Μετά συνειδητοποίησε οτι εξακολουθούσε να βαριέται και δεν είχε καν τον Λάκη δίπλα της μπας και το μοιραζότανε και λιγόστευε η βαρεμάρα. Άνοιξε το κινητό, πήγε στην φωτογραφία και την κοίταξε συλλογισμένη. Τώρα που την έβλεπε καθόλου δεν της άρεσε η βέρα. Έκλεισε το καπάκι και πέταξε το κινητό σ' έναν κάδο σκουπιδιών δίπλα της. Προχώρησε με γρήγορο βήμα και στο πρώτο πρακτορείο ταξιδιών που βρήκε μπροστά της, μπήκε μέσα. Πηγαίνοντας προς το γραφείο του υπαλλήλου, δεν μπορούσε να σταματήσει να χαμογελάει.
- Καλημέρα, είπε, θέλω να πάω στην Τασμανία.


Chapel Of Love - Dixie Cups

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

γιατί γράφεις για προτάσεις γάμου; μήπως δέχθηκες καμία; να αρχίσω να ανησυχώ; (μπα!) έτσι σκέφτομαι καμιά φορά ότι θα αποφασίσω να παντρευτώ κι εγώ εκεί γύρω στην κλημακτήριο για να έχω κι εγώ έναν άντρα επιτέλους να του πλένω τα πουκάμισα και να του μαγειρεύω μπριζολάκια (γιατί ο γάμος θέλει θυσίες και συμβιβασμούς) και να μην είμαι δακτυλοδεικτούμενη στην κοινωνία αυτή, αλλά πάντα όταν το σκέφτομαι κι εγώ στην Ταζμανία με βλέπω να καταλήγω (χε, χε, χε-σαρδώνιο γέλιο). να αλλάξει η κοινωνία κυρίες μου και κύριοι, δεν θα αλλάξουμε εμείς για να της αρέσουμε! εγώ θα παντρευτώ από αγάπη και για την αγάπη, αλλιώς θα γέράσω με τους φίλους μου και θα έχω ελαφρά τη καρδία μέχρι το τέλος. πολλά πολλά φιλιά.

6:35 AM  
Blogger emptyscreen said...

εκεί έχει φάλαινες και άλλα παράξενα ζώα...
θα προτιμήσω τόκυο που έχει και τετράγωνα καρπούζια

1:15 PM  
Blogger mauvais garçon said...

:-)

12:52 PM  

Post a Comment

<< Home