THE BIG NOWHERE

ένα σημειωματάριο

Tuesday, September 05, 2006

We gamble to be born again, you know I never wanted to.....

Έχω δει τους Placebο όλες τις φορές που παίξανε στην Ελλάδα και είναι από τις αγαπημένες μου μπάντες. Τώρα μπορώ να το πω με βεβαιότητα αυτό, γιατί όταν τους είχα πρωτοδεί τους θεώρησα εντελώς απεχθείς φλώρους ( ίσως γιατί κάτι μου έλεγε αυτό) μέχρι που τους είδα το 1999 στο Rockwave και άλλαξα γνώμη. Έκτοτε τους είμαι πιστός fan και παρόλο που έχουν βγάλει και απίστευτες βλακείες, μου αρέσει που βγήκανε μέσα στην παρακμή της brit pop, έχοντας δικό τους ήχο και κυρίως δικό τους στίχο ( γιατί δεν αντέχω να ξανακούσω τίποτα Jets να τραγουδάνε "say gou gonna be my girl?" και να παίζουνε σαν τους AC/DC στο ξεκίνημά τους). Περιμένω ανυπόμονα σήμερα το βράδυ, στην έξωτική Μαλακάσα. Μπορεί να είναι καλοί, μπορεί και όχι, αλλά επειδή εγω κουβαλάω μια βλακεία στα συγκεκριμένα θέματα, χαίρομαι που θα τους δω ξανά θα είμαι μέσα στον κόσμο και θα τραγουδήσω το αγαπημένο μου μελόδραμα Without You I' m Nothing όσο πιο δυνατά μπορώ.


Allergic - Placebo

6 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Η αγάπη εξευγενίζει το μέσο από το οποίο εκφράζεται (PLACEBO) και έτσι κάθε κριτική απορρίπτεται ως "ξένο σώμα".

12:12 PM  
Anonymous Anonymous said...

τι ωραίο αυτό. το πιο πιο ωραίο που έχει γραφτεί σε αυτό το blog: η αγάπη απορρίπτει την κριτική σαν ξένο σώμα. (γαμώ;)

6:41 AM  
Blogger salparadise said...

anonymous:
δεν έχω να απαντήσω τίποτα πέρα από ένα μεγάλο ευχαριστώ
chris:
πράγματι, θα τα πούμε στο τέλος του μήνα, στην επόμενη συναυλία;

4:22 AM  
Blogger Sadie said...

Telika pws sou fanikan?

5:53 AM  
Blogger salparadise said...

sadie:
μου άρεσαν πάρα πολύ. Νομίζω ότι παίξανε δυνατά, δεμένα, δεν περίμενα να πούνε το Running Up That Hill και όταν το είπανε ανατρίχιασα.Εσένα;

12:58 PM  
Anonymous Anonymous said...

θα τα πούμε αλλά εσύ στην αρένα, εγώ στις κερκίδες. όλα πολύ αργά τα αποφασίζω (το πρόβλημα που λέγαμε να μην ξέρω τι ακριβώς ακριβώς θέλω...). δεν έχει σημασία όμως, υπάρχει πάντα το ποτάκι before and after στο οποίο κανείς δεν μπορεί να μας χωρίσει καλό μου salparadisάκι.

6:54 AM  

Post a Comment

<< Home