THE BIG NOWHERE

ένα σημειωματάριο

Tuesday, May 30, 2006

ΑΠΑΓΩΓΗ

Αγαπητά διαδικτυακά όντα! Πέρασα μια φοβερή περιπέτεια αφού ο σκύλος Φίνος ευρέθη.
Τα τέρατα με απήγαγαν!!!!! Υποπτεύομαι ότι κι αυτόν τον απήγαγαν προηγουμένως κι έτσι οδηγήθηκαν στους υπόλοιπους. Ευτυχώς ο Φίνος είναι έξυπνος και γενναίος σκύλος και τα κατάφερε κι επειδή κι εγώ είμαι έξυπνος και γενναίος........., ακολούθησα τα βήματά του. Ήταν μια τρομακτική δοκιμασία με ευτυχή όμως κατάληξη αφού βρίσκομαι πάλι κοντά σας ( αν δηλαδή έχει απομείνει κανείς μετά από τόσο καιρό-έτσι δεν είναι Chris?). Ακολουθούν νέες ιστορίες καθώς και πλήρης κάλυψη της απαγωγής, συντόμως.

3 Comments:

Blogger mauvais garçon said...

Άντε! Ξεκαλούπωνε!

3:55 AM  
Anonymous Anonymous said...

εγώ πάντως είμαι εδώ...για όλα τα άλλα αναρωτιέμαι: να κάνω δική μου δουλειά ή όχι, να μείνω στην πόλη που μένω ή να μεταναστεύσω για άλλη μια φορά (και ο Θεός βοηθός), έπρεπε να πάρω τον Ηλία ή περνάει άσχημα μαζί μου που είμαι μια εργαζόμενη "μητέρα" μόνη σαν το λεμόνι, να θέλω να κάνω λεφτά ή θέλω να ζήσω σαν φτερό στον άνεμο και όπου με βγάλει, για να μη μιλήσω για την επαγγελματική μου επιλογή όπου γίνεται το δράμα της αρκούδας(!), είμαι έτοιμη να γίνω μάνα (παιδιού, όχι του Ηλία) ή να το καθυστερήσω λίγο ακόμη μέχρι να αποφασίσει η φύση για μένα (αν βέβαια υποθέσουμε ότι θα βρω και τον πατέρα αυτού του δύσμοιρου παιδιού), να αγοράσω τα παπούτσια που θέλω, τα θέλω όμως πραγματικά ή ξεγελάω τον εαυτό μου με τέτοια φτηνά τρικ, ο τάδε ή η δείνα μου αρέσει ή δεν μου αρέσει τελικά, οι γονείς μου με κατέστρεψαν ή μου έδωσαν πραγματική αγάπη που λίγα παιδάκια έχουν πάρει, τον αδελφό μου να τον σπάσω στο ξύλο ή να τον συγχωρώ για τις μαλακίες που κάνει, να μείνω σε αυτόν τον μάταιο κόσμο ή να την κάνω σιγά σιγά γι'αλλού;;;;
(διαβάζω ό,τι έχω γράψει και με θαυμάζω για την αποφασιστικότητά μου πάντως, δεν μπορείς να πεις!)...
όμως για τις ιστορίες σου δεν αναρωτιέμαι καθόλου αν θέλω να είμαι εδώ και να τις διαβάζω.
εδώ θα μείνω ακόμη και όταν θα διηγείσαι ιστορίες που δεν θα μου πολυαρέσουν ή δεν θα μου αρέσουν και καθόλου (...μην το πολυπαρατραβήξεις βέβαια κι εσύ)...

1:08 PM  
Anonymous Anonymous said...

κανένα καλό εξωγήινο γνώρισες ή τα ίδια χάλια με εδώ; να ευχόμεθα δια μίαν απαγωγήν ή καλά είμαστε κι εδώ που καθόμαστε (πού να τρέχουμε βραδυάτικα)

1:48 PM  

Post a Comment

<< Home