THE BIG NOWHERE

ένα σημειωματάριο

Thursday, April 13, 2006

Ζούμε σε μια όμορφη πόλη......

Μερικές μέρες, αισθάνομαι όπως υποθέτω και όλοι όσοι ζούνε σε πόλεις. Νομίζω ότι ζω σε μια πόλη απούσα, των όσων συμαβαίνουνε γύρω μας, μια πόλη που ορμάει να πνίξει ότι καλό πάει να γίνει κι αντί για την ομορφιά της (που έχει) προσπαθεί να αναδείξει νεόκτιστες νεοπλουτίστικες αηδίες, αρχιτεκτονικά εκτρώματα ριγμένα όπου να' ναι και εντυπωσιακής ηλιθιότητας εκδηλώσεις. Το να κατηγορεί κανείς τους τοπικούς και μη άρχοντες μου φαίνεται εύκολη δικαιολογία. Αν δεν ξεπεράσουμε εμείς οι ίδιοι την νοοτροπία μας που μας θέλει χαλαρούς και ωραίους και εύκολους στο να κατηγορούμε τους πάντες και τα πάντα, δεν γίνεται τίποτα. Δεν είμαστε οι πρώτοι του χωριού. Σ' αυτόν τον τεράστιο κόσμο που ζούμε, είμαστε ίσως ένα τίποτα που πρέπει να παλέψει να γίνει κάτι.
Μετά μπαίνω στο λεωφορείο του προηγούμενου post και έχω την ψευδαίσθηση ότι όλα θα πάνε καλά...........................................

7 Comments:

Blogger northaura said...

και πως καταλαβαίνεις τη διαφορά της αίσθησης από την ψευδ- ;
καλημέρες

3:08 AM  
Blogger northaura said...

και πως καταλαβαίνεις τη διαφορά της αίσθησης από την ψευδ- ;
καλημέρες

3:08 AM  
Blogger salparadise said...

northaura:
εύκολα.καλημέρα!

2:49 PM  
Anonymous Anonymous said...

μια και αυτό είναι ένα σημειωματάριο μπορώ και εγώ να πω τη σκέψη μου πάνω σε αυτό;... μπορώ: καταρχάς,είναι σύμπτωση που αυτή είναι και η δική μου κεντρική σκέψη το τελευταίο δίμηνο;... να πω την αλήθεια κι εγώ τον τελευταίο καιρό έχω αρχίσει και ενοχλούμαι με τη συνεχιζόμενη πεισματική μας εμμονή να μη μεγαλώνουμε ποτέ (my self included). ή θα φταίει ο Θεός ή οι Κυβερνήσεις ή η μαμά και ο μπαμπάς ή το αφεντικό μας ή μαύρη μας η μοίρα. και πάντα κάτι έξω από εμάς είναι αυτό που περιμένουμε να μας σώσει, δεν μας περνάει από το μυαλό ότι εμείς είμαστε οι Δάσκαλοι του εαυτού μας, οι Θεοί του εαυτού μας, οι Δημιουργοί της πραγματικότητάς μας, ο Σωτήρας του εαυτού μας, άρα προς τα πού πρέπει να το στρέψουμε το δαχτυλάκι;;; ναι, όντως, έχει σταματήσει να είναι διασκεδαστική αυτή η παρατεταμένη παιδική ηλικία μας ως είδος...
και ο σκύλος μου ο ηλίας συμφωνεί μαζί μου και σας λέει καλημέρα salparadisάκι!

4:06 AM  
Anonymous Anonymous said...

τι έγινε ρε παιδιά δεν έχει άλλες ιστορίες με εξωγήινους;;;;;

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

τι έγινε ρε παιδιά δεν έχει άλλες ιστορίες με εξωγήινους;;;;;

10:26 AM  
Anonymous Anonymous said...

τι έγινε ρε παιδιά δεν έχει άλλες ιστορίες με εξωγήινους;;;;;

10:26 AM  

Post a Comment

<< Home