THE BIG NOWHERE

ένα σημειωματάριο

Thursday, March 01, 2007

We' ll meet again, don't know where,don't know when but we'll meet again some sunny day!

Post πολύ θλιμμένο, θυμωμένο και τελευταίο.
Χθες το πρωί γυρίσαμε από ένα ταξίδι για το οποίο δεν πρόκειται να γράψω τίποτα (ακούω τους αναστεναγμούς ανακούφισης...) γιατί:
Χθες το πρωί η Λούλου η μία γάτα μου γέννησε τρία γατάκια. Μετά τα παράτησε κι έφυγε. Επειδή είναι πολύ άγρια και εντελώς ακοινώνητη, υποθέτω ότι δεν θα ξαναγυρίσει. Νομίζω ότι κάτι κακό έχει και πήγε να βρεί μια ήσυχη γωνιά για να πεθάνει μόνη της, γιατί αν ξαναγυρίσει θα την σκοτώσω εγώ. Καθομαι τώρα με τα δύο εναπομείναντα (το ένα μόλις εγκατέλειψε τον μάταιο αυτό κόσμο) και προπαθώ να τα ταίσω γάλα μ' ένα άθλιο μπιμπερό για μικρά παρατημένα ζώα. Όμως αυτός ο κόσμος δεν είναι για τίποτα μικρό και παρατημένο, οπότε φαντάζομαι ότι και τα δύο θα ακολουθήσουν σύντομα τον δρόμο που χάραξε ο πρωτοπόρος. Η τραγική ειρωνεία είναι τελικά ότι, χωρίς τη μαμά του, τίποτα δεν ζεί. Το' χω δοκιμάσει ξανά (και πιθανόν να το ξαναδοκιμάσω στο μέλλον), το τάισμα κάθε τρείς ώρες, τις άηχες κραυγές των μωρών ζώων που πεθαίνουν, τα τεντωμένα μέλη που ψάχνουν να βρουν την γνώριμη γούνα, την απελπισία στο τέλος όταν καταλαβαίνεις ότι το παιχνίδι είναι χαμένο κι ίσως να μην είναι καν παιχνίδι αλλά ποτέ δεν πετυχαίνει. Πείτε με ηλίθιο που κάθομαι και σκάω ενώ ο κόσμος καίγεται, αλλά αυτός είναι ο δικός μου κόσμος, το δικό μου μικρό κομμάτι και θα κάνω ότι θέλω.
Αυτό το blog σταματάει. Βαρέθηκε, κουράστηκε, ίσως να ήπιε πολλούς φραπέ και τα νεύρα του τινάχτηκαν, αλλά φτάνει. Έχει να δώσει μπιμπερό και να προσπαθήσει για άλλη μα μάταιη βλακεία. Εξάλλου μέσα στο ψώνισμα που το διακρίνει πιστεύει ότι το Μεγάλο Πουθενά είναι παντού, είναι αυτός ο φριχτός και υπέροχος κόσμος που ζούμε.
Εύχομαι σε όλους τα καλύτερα (-πραγματικά. Μόνο για τα γατάκια δεν το βλέπω) και όπως λέει και ο τίτλος του post..............ποιός ξέρει;



We' ll Meet Again - Johnny Cash (the ONLY Man In Black)

21 Comments:

Blogger emptyscreen said...

καλό καλοκαίρι...

1:00 AM  
Anonymous Anonymous said...

Επειδή όμως εγώ ξέρω και που, και πότε, κανόνισε την πορεία σου.

1:05 AM  
Blogger Η Κουρούνα said...

We'll meet again, λοιπόν. Και εγώ δε σε θεωρώ ηλίθιο που κάθεσαι και σκας ενώ ο κόσμος καίγεται. Εξακολουθώ να πιστεύω ότι είσαι ένας από τους πιο ευγενικούς και τρυφερούς ανθρώπους που έχω γνωρίσει ποτέ. Πολλά φιλιά.

1:15 AM  
Blogger salparadise said...

emptyscreen:
μακάρι!μακάρι! Πότε;
indictos:
Εντάξει λοιπόν, θα τα πούμε face to face.
κουρούνα:
είστε πολύ καλή, σας ευχαριστώ και σας περιμένω το καλοκαίρι:)Τα φιλιά μου.

5:59 AM  
Anonymous Anonymous said...

δεν είναι αλήθεια ότι τίποτε δεν ζει χωρίς τη μαμά του. υπάρχουν και πεισματικές εξαιρέσεις...don't give in.

7:25 AM  
Anonymous Anonymous said...

"Μήπως να το ξανασκεφτόσουν;" έλεγα το πρωί σε ένα σχόλιο που περιέργως δεν εμφανίστηκε. Το ξαναλέω λοιπόν: Μήπως να το ξανασκεφτόσουν;

11:04 AM  
Anonymous Anonymous said...

Αυτό ήταν λοιπόν;
Ελπίζω να σε ξαναδιαβάσω σύντομα.
(Το ότι θα σε δω είναι μάλλον σίγουρο)
Γεια......

12:05 PM  
Blogger Error said...

χμμμ.... εσύ ξέρεις καλύτερα Αγαπητή μου, μα ακόμη κι αν εδώ πέφτει η αυλαία, ήταν πανέμορφο όσο κράτησε!

*να τον προσέχεις τον unique υπέροχο κόσμο σου.
:)

12:23 PM  
Blogger Urfurslaag said...

:(

6:56 PM  
Blogger salparadise said...

chris:
I don΄t give in but I give up. Θα τα πούμε σύντομα. Πολλά φιλιά!
chumba:
φύλαρχέ μου, λέω να μην το ξανασκεφτώ, γιατί το σκέφτομαι εδώ και καιρό. Έκανε έναν κύκλο και νομίζω ότι τέλειωσε. Αν αλλάξω γνώμη, θα το δείτε, αλλιώς θα τα ξαναπούμε σε άλλους διαδικτυακούς τόπους.Σας ευχαριστώ πολύ!
bass & treble:
Έτσι λέω (τι να σας πω, εσείς ξέρετε καλύτερα) Καλή αρχή και ακόμα καλύτερη συνέχεια!
error:
σας ευχαριστώ πολύ, για όσα είπατε και για όσα δεν είπατε.Τα φιλιά μου!
urfurslaag:
λοιπόν κύριέ μου, το παραδέχομαι. Το blog κλείνει εξαιτίας σας. Το διαδίκτυο είναι πολύ μικρό και για τους δυό μας. Καλόν αγώνα!:)

3:26 AM  
Blogger Urfurslaag said...

?????

Προς Αλλάχ, μην κλείσετε εξαιτίας μας!

Το διαδύκτιο τυγχάνει άφθονο για όλους.

Μην κλείσετε το βλογκ σας σας θερμοπαρακαλώ ξανασκεφτείτε το.Είναι φιλόξενο ευάερο και ευήλιο. Είναι της απολύτου αρεσκείας μας.

7:59 PM  
Blogger Urfurslaag said...

εεε...εδώ που τα λέμε διαφωνώ αγαπητέ Ουρφ είναι κάπως πουά για εμάς δεν είναι;

Πάντως εδώ που τα λέμε συμφωνώ μαζί μας ότι είναι κρίμα και άδικο να κλείσετε τώρα που άρχισε να έχει πλάκα η ζωή.
Αν κλείσω ένα βλογκ πολιτικού θα μείνετε εσείς ανοιχτή;

8:03 PM  
Blogger Μπαμπης Ζαβος said...

Κυρία μου!

Εχετε στεναχωρίσει τον φίλο μου τον Ουφρουσλαάγο και τον αναστατώσατε πολύ έτσι με αυτές τις απειλές οτι θα κλείσετε και λοιπά

Το παιδί έχει γίνει ράκος. Από τα χθες ανέβασε 100 σχόλια στον κύριο Υπουργό Βαγγέλη Βενιζέλο και έχει πάει τώρα και βρίζει μέσα στο η-ρούστερ σα χαμάλης- και τον βλέπει και ο κύριος Μάνος μας.

Κάντε κάτι! σύντομα! το χάνουμε το παλικάρι.

5:15 AM  
Blogger Μπαμπης Ζαβος said...

Τέλος να υπενθυμίσω πως αναλαμβάνω φωτογραφίσεις γάμων εορτών και άλλων εορταστικών εκδηλώσεων.

Μπάμπης Ζαβός

5:16 AM  
Blogger emptyscreen said...

κι εσείς;
να σας έχω υπ' όψιν μου γιατί εμένα οι δικές μου φωτο βγαίνουν λιγάκι "ζαβές" και αρέσουν μόνο σ' εμένα και σε μερικούς άλλους (ελάχιστους για την ακρίβεια)που δεν έχουν καμία σχέση με το φονικό
οι άμεσα ενδιαφερόμενοι παθαίνουν κάτι σαν εγκεφαλικό και απλά αρνούνται να πληρώσουν...
ευχαριστώ "το μεγάλο πουθενά" που έκλεισε και άνοιξε (ίσως) το δρόμο σε μια πιθανή συνεργασία
καλημέρα σας

1:46 AM  
Blogger salparadise said...

urfurslaag:
τέρμα τα πουά αγαπητέ μου!!!Θα ξανασυναντηθούμε στο διαδίκτυο με άλλη μορφή (εγώ θα πάρω αυτήν του κ.Βαγγέλη Βενιζέλου)
μπάμπη ζαβέ:
δεν είμαι κυρία.Εσείς ομως φαίνεστε καλός άνθρωπος και πιστός φίλος και σας εύχομαι τα καλύτερα.
emptyscreen:
θέλω να σας ευχαριστήσω δημόσια για όλο το δράμα που περάσαμε και να ευχηθώ καλές συνεργασίες με τις προοπτικές που ανοίγονται μπροστά σας. Τελικά το ρητό ισχύει:good blog is the dead blog.

1:33 AM  
Blogger Urfurslaag said...

Παρακαλώ συγχωρείστε τον Μπάμπη.
Είναι λίγο ηλίθιος άλλα άκακος.

Παρακαλώ ειδοποιήστε με για τον νέο σας μετασχηματισμό σύντομα διότι βαριέμαι και ασχολούμαι με αννοησίες όπως η πολιτική.

Ευχαριστώ

Ουρφ

11:16 AM  
Anonymous Anonymous said...

ΦΑΚ, ανακαλύπτω ωραία μπλογκς κάπως εκπρόθεσμα - έχω ταλέντο σ' αυτό - μη σταματάς το μπλόγκιν...
τι θα απογίνουμε εμείς οι μπλογκοηδονοβλεψίες που αρεσκόμαστε στο να διαβάζουμε τις ιστορίες άλλων; είμαστε όπως τα γατιά που τα ταίζεις γάλα, μόνο που χορταίνουμε διαβάζοντας. αμάν.

11:57 AM  
Anonymous Anonymous said...

kala edo ginete sfagi! (apo lexis) pedia malon prepi na paro pc! thelo na diavaso big-nowhere kai ta gramata mou vgenoun schedon aravika, filia salparadise

4:03 PM  
Blogger northaura said...

ευχομαι τουλαχιστον να ζησανε τα γατακια (αυτο ειναι κομματι του κοσμου που καιγεται-με καποιον δικο του τροπο).

για τα υπολοιπα καλη συνεχεια-το μεγαλο πουθενα καπως φαινεται να ειναι λιγοτερο ανυπερασπιστο, ε;

1:54 PM  
Blogger Sadie said...

Fere mou to ena mwro an akoma zei kai dyskoleyesai...

:)

9:23 AM  

Post a Comment

<< Home